top of page
  • Foto van schrijverEllen Seys

Van washoopjes naar wasbakjes.


Ik droom al lang van een praktisch, ruim en mooi washok. Hoewel. Dat mooi is wat recenter, mede onder invloed van Pinterest.


Een milde versie van de realiteit

Mijn mooie dromen naast de realiteit, zorgden voor nogal wat inwendige onvrede. De realiteit zag er namelijk als volgt uit: alle was door elkaar in de wasmand. Vervolgens in voorbereiding van een wasje draaien alles gaan sorteren op hoopjes, zodat meestal het hele weekend de vloer vol hoopjes lag. En geregeld nog moeten vaststellen dat de hoopjes niet voldoende groot waren om daarvoor een wasmachine in gang te steken. Dus dubbel ‘pfff’, want vaak nog mijn werk voor niets.

Net zoals ik voor onze drankvoorraad graag een stapelrek wou, wou ik ook graag voor de was een rek met bakjes om die onmiddellijk juist te kunnen sorteren. Mijn wederhelft vond dit niet echt nodig, maar toen hij in juni even een weekje niet thuis was, dacht ik daar gebruik van te maken om hem van de voordelen te overtuigen (lees: mijn idee door te voeren).


Het resultaat

Missie geslaagd: hubbie overtuigd, geen sorteerwerk meer, direct overzicht welke was ik al kan draaien en het washok nog niet Pinterest-waardig, maar wel al veel praktischer en minder rommelig.

83 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

GTD

bottom of page