top of page
  • Foto van schrijverEllen Seys

Papier hier (wel)


Wat met ‘het papier’ dat wel nog via de brievenbus binnenkomt? Dat sorteer ik op te behandelen/te bekijken datum. Thuis loopt het nog niet altijd zoals het moet, voorlopig nog wat gebrekkige infrastructuur. Maar op kantoor, in combinatie met de agenda, loopt dit op rolletjes.


Dus: alle papieren op een chronologisch pakje? Nee hoor! De vaste thema’s waarrond ik werk hebben een eigen bakje. Daarnaast gebruik ik een hangmapsysteem met de maanden en dagen van de maand. Vroeger lag alles in pakjes en gespreid op mijn bureau, omdat ik die zaken zeker niet mocht vergeten. Op den duur waren er zoveel zaken die ik niet uit het oog mocht verliezen, dat het hele bureau vol lag, ik begon te stapelen en op den duur toch de dingen uit het oog verloor. Nu vliegen nieuwe documenten onmiddellijk in het mapje van de datum waarop ik ze moet bekijken/behandelen. Geen onvindbare documenten meer, alles op tijd verwerkt :-)

4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

GTD

bottom of page